Prijatno veče uz muziku

Ovih dana ne radim.

O, kako sam srećna što uopšte imam posao, jer znam koliko ljudi ga nema, u mojoj porodici dvoje nezaposleno.

Pred praznike, radovala sam se što ću imati mogućnost spajanja, da dobijem mini odmor.

Sada mi je po malo dosadno i jedva čekam da krenem na posao.

Donela sam ja nešto da radim kod kuće, ali mi se ne radi, sve mislim, ima dana.

Večeras, kao i svake večeri, moja porodica ja na okupu.

Muž je zalepio prstić za daljinski od televizora, to je njegov svet. Ja sam malo ovde, malo sa knjigom u ruci. Mlađa ćerka sprema ispit, nakon što je tri dana bila sa dečkom u Vrnjačkoj banji i lepo se provela, napunila baterije. Starija ćerka nam kuva kafu, čaj, po želji.

Svako u svom svetu, a ipak, svi zajedno.

Kako sam nova ovde, da ne kačim samo svoje radove, možda to svi i ne vole, evo malo fotografija naselja u kome živim. Možda neko i prepozna, da se igramo malo.

Слика

Zgrada u kojoj stanujem

Слика

Naša mala crkva, posvećena Sv. caru Lazaru.

Слика

Pogled sa moje terase na Srem

Слика

Blok zgrada gde živim

Слика

Pogled prema Beogradu 🙂

Слика

U crkvenoj porti ima puno lepih detalja, ovako nešto se viđa na puno mesta.

A gde je muzika? Muzika je u našem srcu, birajte šta volite da slušate 🙂

Želim vam prijatno veče.

6 thoughts on “Prijatno veče uz muziku

  1. Prvi komentar na ovaj post…možda baš zato što sam pozvala da se pogodi koji je deo grada 🙂
    Ovo je deo na izlazu iz grada, pripada Sremu, daleko nije mnogo, zavisi sa koje strane gledaš, okolo njive i polja gde berem cveće, baš odvojeno naselje, sa jedne strane novi novosadski put, sa druge strane pruga, jedan pogled je na Frušku goru, a drugi prema gradu na Galeniku.
    Da li je sada malo lakše.
    Naselje puno zelenila, svežije preko leta od Zemuna za bar tri-četiri stepena, zimi nekako toplije.
    Ovde živim nešto više od pet godina, navikla sam.
    Zemun polje 🙂

  2. Повратни пинг: Prijatno veče uz muziku | Nena i svet oko Nene

Затворено за коментаре.