Neki novi radovi

Nastajali su dugo, sporo sam ih radila, razvlačila posao, odlagala rad na sledećoj fazi.
Volim svoje radove, posebno volim kad znam da sam nekog obradovala.

Neka slike govore.

Kutija za nakit

 

tegla za sitnice

komplet tri teglice

IMG_5505.jpg futrola 2

Kutija za nakit sa kamenom čipkom

 

 

Ovo je samo delić radova koji više nisu kod mene, imaju nove vlasnike. Raduje me što su povratne informacije da su oduševljeni.

Sledeći radovi su raspoloživi, nekom za radovanje 🙂

IMG_5457.jpg boca Italija

Komplet rokovnik i fascikla sa štipaljkom

Fascikla sa štipaljkom, ima isti motiv i na poleđinirokovnik, veličina A5, sveska se menja

futrola za naočare, elegantnaFutrola za naočare, nežna

Neseser za šminku za tašnu, širina oko 20 cm, dno oko 5 cm

Futrola za naočarte, salveta-čipka, ista sa obe strane

boca divlja ružaboca jabuke

rokovnik, veličina A5, motiv mace, pogodan za tašnu, sveska se menja

stalak za olovke

Ovi i još neki radovi, mogu se naći na mom nalogu na Kupindu

U poslednje vreme sve više radim reciklažu od teksasa.
Tako sam, osim beležnica, radila i ove narukvice. Poklonjene su, ali radiću ih još.

Narukvica od teksasa,

20150219_134022.jpg nar 2.1

 

Blizu je Dan žena. Mislim da je mnogo pisano o tome zašto kupovati poklone od kreativaca, tako da ja neću o tome.

Hvala svima što gledate, što lajkujete, a i komentar, kao i savet bih veoma puno cenila.
Prijatan dan.

5 thoughts on “Neki novi radovi

Затворено за коментаре.