Moja dva bloga i dva korisnička imena

Napravila sam grešku. Želeći da nastavim pisanje na ovom blogu,greškom sam otvorila drugi sa istim naslovom. Zaboravila sam lozinku, čak i korisničko ime, taj brojevni dodatak uz ime Nena, jer ima još neka Nena.

Sada kad sam prijavljena na blogu

https://nenamaricic.wordpress.com, sa korisničkim imenom nena58, moji komentari se ne prepoznaju sa tim korisničkim imenom več kao nena3110.

Ovaj post sam pisala prijavljena na taj blog i nalog, a pojavio se na novom blogu, ni adresu ne znam. Mešaju se i avatar sličice.

Prava zbrka koju ne umem da rešim.

Trenutno sam prijavljena ranijim nalogom, tačnim nalogom, Nena58. No, imala sam problem, nisam pod istim tim nalogom mogla da prihvatim komentar. Pojavilo se obaveštenje da proverim da li sam ja Nena58. Ja sam pod tim nalogom trenutno prijavljena. Ništa mi nije bilo jasno, šta treba da uradim.

Znam da među vama ima onih koji se mnogo bolje od mene razumeju u ove stvari. Molim pomoć. Molim da mi se na e-mail nenamaricic@gmail.com, javi neko ko mi može pomoći, da izbrišem dupli nalog, ili bar sprečim da se ta dva naloga mešaju.
S obzirom na to da sam bolesna i da očekujem poziv na bolničko lečenje, već mesec dana ga čekam i mislim da je krajnje vreme da me zovu, molim da pomoć stigne što pre, a ako ne odgovorim, to će značiti da sam u bolnici, pa ćemo problem rešiti kad se vratim.

Ne brinite, dobro sam ja, nije ništa ozbiljno, samo zahteva malo duži boravak pod nadzorom lekara, a kad se vratim biću bolja, biću vedrija i jača.

Hvala svima. Nakon što ovo popravim, ovaj post će biti obrisan.
Želim vam sve najbolje.

79

 

P.S. Evo, iako sam prijavljena na stari nalog i stari blog, tekst se objavio na novom, pogrešnom blogu. Sad ću ga kopirati i pokušati da objavim na pravom blogu, ali ga neka i ovde.

One thought on “Moja dva bloga i dva korisnička imena

Затворено за коментаре.