Šta mi se događa ovih dana

Učim!

Učim da živim! Onako kako treba, kako kažu stručnjaci. Po tome i po navici stečenoj poslednjih četiri nedelje, trebalo bi da sam u krevetu. I biću ubrzo.

Ućim kako graditi i sačuvati samopouzdanje i samopoštovanje, koje su najbolje reakcije kad smo besni, o strahu i kako ga savladati, o preteranom trošenju energije: na posao, na ljude koji nam ne prijaju, na mnogo beznačajnih stvari, koje nam, kad bolje razmislimo, ne znače ništa, o tome kako dalje posle svih ovih lekcija. Učim i neke nove rukotvorine.

Drugi deo priče je da i ja učim nekoga. Radna terapeutkinja je prezauzeta, svako želi da mu priđe i pokaže, pa joj je došlo kao blagoslov što znam dekupaž, te joj pomažem da svakoga dana na našim radionicama, zvanim radna terapija, radimo divne dekupaž stvari. „Dečaci“ prave kutije i poslužavnike, a „devojčice“ ih dekupažiraju. Te stvari otkupljuju se po vrlo simboličnim cenama, tek da se pokriju troškovi materijala i kupi novi materijal, a imali smo i izložbu.

Sada sam kod kuće za naš najveći praznik. U utorak rano idem ponovo u svoju „školicu“. Ne znam koliko ću još tamo ostati, ali lekcije još nisam dobro naučila. Korak po korak, od malih ciljeva ka većim, uspeću. Moja F dijagnoza će biti uz mene celog života, ali važno je da bude pod kontrolom i da, uz pomog sitnih bombonica živim normalo.

Danas sam, kao i većina spremila jaja za Vaskrs. Neka su urađena tradicionalno, znate metod, travke, čarapa i lukovina. Druga su izbeljena i dekupažirana. Nisam fotografisala, verujte na reč da su pristojno lepa.

Želim vam da provedete praznik u krugu dragih ljudi, u ljubavi i radosti. I da budete zdravi i nalazite ona mala zrnca radosti, koja nam puno znače, da vedrite svoj život i probleme rešavate, da oni ne bi preplavili vas i odveli vas u istu „školicu“. Jer, ma kako tamo svi bili ljubazni i sve bilo lepo organizovano, dom je dom, porodica nedostaje.

Budite mi zdravi i srećni i oprostite što nemam vremena da redovno posećujem blogove.

Jaja sa cveticima

Prošlogodišnja jaja ukrašena presovanim cvećem

Misao dana: 

Možda je to sito za odvajanje vernika od nevernika. Ko i u muci ume da zahvali, da se nesmeši, da voli … taj ne veruje, taj verom živi.

Zaboravila da zabeležim autora, oprostite.

14 thoughts on “Šta mi se događa ovih dana

  1. Verujem da ćeš savladati lekcije. Predugo smo živeli na jedan način da bismo mogli tako lako preći na drugi. Vaspitavali su nas u jednom duhu, a vreme je drugo.
    Što se tiče F dijagnoze, nije ona tako strašna. Manje-više imamo je svi, a oni što je nemaju, a trebala bi im, kroje nam dane i godine.
    Korak po korak, ili što bi Latini rekli PER ASPERA AD ASTRA, samo tako se stiže do cilja.

    I da znaš, verujem u tebe,samo si malo konfuzna, ništa drugo, i zapamti da ne možeš na sebe preuzeti sve brige ovog sveta.

  2. Snežana, iskreno si me dirnula svojom pričom. Uz tebe sam u mislima, ako ne može drugačije. Budi istrajna, nauči da si ti najvažnija, jer kad si ti dobro dobro je i ljudima oko tebe, budi nežna prema sebi… Srećni ti uskršnji praznici ❤

  3. И увек ми, “мали“ и “безначајни“ које нико није спонзорисао и који имамо симболичне цене које једва да покривају трошкове, морамо да се правдамо што уопште имамо цене… Јеси ли приметила то?

    • Razumem te i žao mi je što nam je tako. No, ovde se ne radi o mojim radovima, već o radovima pacijenata, pa u cenu ulazi samo materijal. Što se mojih radova tiče, naučila sam lekcije na malo surov način, ali sam zahvalna.
      Moji radovi više se ne prodaju na isti način.

  4. E, da, znam da ovo nije upućeno meni pitanje, ali tačno tako – naše se cene uvek opravdavaju – kao da krademo ono što smo iskreno zaslužili, a neki kao da su „neprocenjivi“ pa je sve što od njih uzmeš, kupiš… nedovoljno plaćeno…

  5. Ja sam sigurna da ćeš sve lekcije savladati na najbolji mogući način pre svega sebi za dobro, a onda i drugima. Verujem u tebe Neno, a sigurna sam da to znaš, kao što znam da ćeš iz ovog izaći jača.

  6. Ovo je samo jedna životna epizoda koja pomaže da se čovek digne, kad poklekne i oseti da nema snage za dalju borbu koja ga čeka u životu.
    Dobro je da postoje te neke pilule koje između ostalog pomažu i da čovek vidi bolje ono što mu je u životu važno i da se na osvrće na nebitne stvari.
    Hristos vaskrese- neka i tebi i tvojoj porodici, kao i svima, ovaj dan donese mir, sreću, spokoj i rešenje svih problema koji vas koče, onespokojavaju, brinu, opterećuju…

  7. Msm da je sjajna stvar upravo to – zeleti da ucimo, a cim zelimo (i radimo na tome) neke stvari ce se promeniti na nase zadovoljstvo i dobrobit (kao i dobrobit nasih bliznjih jer se reflektujemo na okolinu). Kasnim sa citanjem ovog posta ali ti retroaktivno zelim sretan Uskrs kao i svaki naredni dan zivota ❤ 🙂 .

Затворено за коментаре.