Polovično sam ovde

Kod kuće sam, mada bih volela, kad bi to bilo moguće, da ostanem u bolnici još jedno pola godine. Jer, kako reče jedna devojka koja beše tamo sa mnom: „Ovo je kao Zlatibor!“

Kod kuće uobičajeno, svakodnevica. Bolovanje isteklo, ali ja odložih povratak na posao korišćenjen preostale dve nedelje godišnjeg odmora za prošlu godinu.

Kad bolje razmislim, ja sam srećna žena, ni sama nisam uvek toga svesna, ali to sve više shvatam .

Imam divnu porodicu, vredne i pametne ćerke, muža koji me voli i podržava u svemu, slatkog i dobrog psa, koga od milja zovemo Dobriša, iako se zove Lenon.

Lenon

Ovo je čupavac, kad je bio najčupaviji, a sada je podšišan i doteran.

Imam divan hobby, u stvari nekoliko, ako se broje sve rukotvorine koje znam da radim.

Naučila sam da pletem od novinskog papira i uradila uz pomoć svog „učitelja“ ovo: Prvo je ispleteno, pa impregnirano, bojeno i dekupažirano, na kraju lakirano 🙂

?????????????

?????????????

Imam posao, sve je manje takvih srećnika. Da, imam i nebulozno visoku ratu stambenog kredita, ali sam u toj muci stekla prijatelje.

A zašto sam samo polovično ovde?

Zbog svoje greške, otvaranja novog bloga, jer sam ovaj bila zagubila, drugog e-maila napravljenog za ovaj blog, da bi mi bilo lakše da snađem sa dosta pošte koju dobijam.

Sada sam lepo prijavljena na ovaj blog. Pišem ovaj članak. Mogu da lajkujem vaše postove. No, ne mogu da komentarišem. Jer, čim napišem komentar i kliknem pošalji, sistem traži da se prijavim i to sa drugim e-mailom, za koji ne odgovara ni jedna šifra, te više i ne mogu da smišljam i beležim druge šifre.
Pisala sam već o ovom problemu.
Ukoliko neko ume da mi pomogne, bila bih veoma zahvalna. Do tada, mogu da pišem postove i da lajkujem, ne mogu da komentarišem, a volela bih.

Do sledećeg posta, svima koji me prate želim sve najbolje.

Misao dana:

Otisci što ih ostavlja čovek na čoveku vječni su.

nepoznat autor

10 thoughts on “Polovično sam ovde

  1. Gđo. Snežana, drago mi je da ste opet tu! Kao i uvjek tu su novi kreativni radovi.
    Hvala Vam što ste posjetili moj blog ! Veliki pozdrav!

Затворено за коментаре.