Bježi kišo s prozora…

Dok sam bila mlada, volela sam kišu. Ponekad!

Dobro bih se obukla i obula, i šetala.

Sada više ne volim šetnje po kiši. Naročito ih ne voli Lenon. Tako smo jutros krenuli u šetnju i šetali čitavih dvadeset metara. Brzo je trčao nazad. Jer, on ne voli ni kišnu kabanicu 🙂

Kad smo celi dan u stanu, možemo gledati tužno kroz prozor i nadati se da će kiša stati, a možemo i naći nešto čime bi se bavili.

Ja dosta čitam. Volim štampane knjige, pa iako sam dosta ispred ovog monitora, ne volim da čitam elektronske knjige. Zato još uvek nisam pročitala Filipa Davida, Kuća sećanja i zaborava, imam je u elektronskom izdanju. Ako neko želi, rado ću poslati na e-mail.

Radim i dekupaž. Ne volim da radim kad pada kiša, jer je tada u stanu mračno, pod veštačkim svetlom boje su drugačije, ne vide se dobro greške, pa tek kad se na kratko malo razvedri, iznesem rad na terasu i vidim svoje greške. Tada moram da šmirglam i popravljam.

Ipak sam uspela da uradim dve kutije. Naručila ih je meni draga osoba, bilo mi je posebno stalo do toga da budu dobro urađene, zato je više puta bilo popravki. Trud se ipak isplatio i ja sam zadovoljna.

?????????????

?????????????

Kutije su većih dimenzija, 32x16x10 i mogu se uraditi slične.

Nemam naviku da slušam muziku, ne znam zašto. Više volim tišinu.

Jutros sam, ipak, odlučila da podelim sa vama malo muzike.

Prijatan kišni dan. Neka vam bude sunčano u duši.

Misao dana:

“Lepe reči i blaga kiša svuda prodru.”

Njemačka poslovica

4 thoughts on “Bježi kišo s prozora…

  1. Kutije su divne, Neno ❤ .

    I ja vise volim knjigu u stampanoj formi ali cu se, ako zatreba, odluciti i za elektronsku varijantu posto neke knjige uspem samo tako nabaviti. Primat, naravno, dajem onoj u cvrstim koricama.

    Zainteresovana sam za "Kucu secanja i zaborava" u elektronskoj formi. Trebala bi negde imati moju mejl adresu ali ako je ne mozes naci evo je – tanmilbab@hotmail.com. Veliko hvala unapred ❤ .
    Nadam se da si resila problem oko bloga (dupliranje) i veliki pozdrav za Lenona i tebe 😀 .

  2. Cim sam videla naslov video klipa, pretpostavila sam o ceme se radi ❤ :D, a to me je podsetilo na slicnu reklamu koja se meni dopala (mozda ce i tebi):

  3. Divne stvari praviš. Ja sam u frci sa unucima, pomažem i starijoj ćerki oko radnje, pa kuče, pa, eto, to je moj život, trenutno. Još malo, pa me neće fermati klinci! 😀 Pozdrav i izvini, nemam puno vremena za šaranje po blogovima!

    • Hvala što si svratila.
      Ko zna zašto je to dobro što si tako zauzeta.
      Ja vremena imam, ali nemam volje!
      Biće bolje, ne može to večno da traje!

Затворено за коментаре.