Malo novih radova

Nisam baš vredna u poslednje vreme.
Nemam ništa originalno da pišem, a ne želim ni da obrazlažem zašto nisam vredna i zašto sam stalno i sve više umorna.

Takođe, nemam nikakvo opravdanje što sam zanemarila oba svoja bloga. Ono o čemu bih pisala ono što mi je u duši, ne bih ni sa kim da delim, a ono što bih da delim, nije zanimljivo!
Polako, dan za danom, fazu po fazu, uradila sam tri kutije.
Prva je sa istom salvetom i u istom stilu kao neke ranije, ali je naručena.
Ostale dve su manje i raspoložive, ako ih neko poželi.

?????????????

?????????????

?????????????

Lipovo drvo, dimenzije stranica 7 cm, dubina 7cm, dijagonala 13cm.

?????????????

Medijapan, dimenzije poklopca 20x10cm, dubina 9cm

Pozdrav i sve najbolje svima koji me pratite.
Hvala vam.

Misao dana:

Život je kao klavir.
Bele dirke su za srećne trenutke, a crne su za tužne.
Ali zapamti, potrebne su sve dirke zajedno kako bi muzika bila potpuna.

5 thoughts on “Malo novih radova

Затворено за коментаре.