Dupli domaći zadatak plus još jedan

1018254ziqayvf5qd

Svoj zadatak sam shvatila veoma ozbiljno, kao i svi ostali drugari blogeri.
Veoma me obradovalo što su me nominovale dve blogerke, bez obzira na to što imam malo više posla, ali videla sam da nisam jedina dva puta nominovana. Za mene je čast i zadovoljstvo što su me ove blogerke odabrale.
Igrica je uzela maha, tako da mi je bio veoma težak zadatak da odaberem blogove i blogere koje ću nominovati, kako bi igra bila masovnija, kako ne bi neko dobio drugi put isti zadatak, radi popularizacije blogova.
Volela bih da spadam u duhovite i zanimljive osobe, kako bi moji odgovori bili zabavni, ali sam tako obična i jednostavna osoba, pa će takvi biti i odgovori.

1018254ziqayvf5qd
Nominovala me naša draga Merima, divna, vedrog duha, mudra i pozitivna, a uz to nas leči i pomaže svojim čarobnim kapima od bilja. NJeni blogovi: http://www.cvetnaterapija.ritamdana.com/ http://www.ritamdana.com/

Sećate li se svoje prve ljubavi, tj. da li se sećate prvog osećaja zaljubljenosti i kakav je bio (osećaj)?

Sećam se! Mada to i nije vredno sećanja. Kakav je bio osećaj ne može se opisati nakon četrdeset i više godina, sa ovim iskustvom, jer to briše davne osećaje.

Ljubav je čest motiv u blogerskim pričama. Da li je teško napisati ljubavnu priču sa srećnim krajem?
Nije teško, jer takvih priča ima svuda oko nas. Mi smo skloni da više pažnje posvećujemo onim pričama sa nesrećnim krajem, čak i da mislimo da prava ljubav mora biti nesrećna.

Ljubav ili sreća. Šta birate?

Zar postoji sreća bez ljubavi? Možda ljubav bez sreće, ali to zavisi kako gledamo na sreću i šta je za svakoga od nas sreća.

Ljubav često klizne u patetiku. Da li su za to krivi ljubavni romani i filmovi, ili život zbilja ume da režira baš takve obrte?
Ljubavni roman ii filmovi ne mogu biti krivi, već naš doživljaj i shvatanje. Život ume da režira svakojake obrte, ali mnogo toga i sami režiramo.

Kažu da postoji bezuslovna ljubav. Šta vi mislite o tome? Ako verujete da postoji, volela bih da navedete primer.

Naravno da postoji!
U stvari, mislim da uslovna ljubav i nije ljubav. Svako ko misli da je ljubav uslovljena bilo čime, treba da pročita Umeće ljubavi, od Froma, ako već nije.

Da li je se na ljubav može „navući“ kao na drogu? 
Mislim da to zavisi od stepena zrelosti osobe koja se navlači. Ljubav podrazumeva i slobodu, tako da ljubav u kojoj gubimo samopoštovanje i slobodu odlučivanja, nije prava ljubav.

Da li ste imali iskustva sa ljubavnim „progoniteljima“, osobama koje su ufiksirale da ste vi idealna osoba za njih pa vas uznemiravale dokazujući svoju ljubav i odanost?

Ne bih se mogla time pohvaliti. Takva iskustva možda imaju veoma lepe i harizmatične osobe, a ja to nisam, moje vrednosti se otkrivaju tek kad me ljudi bolje upoznaju.

Da li verujete u prijateljstvo posle ljubavi? 
Ne! Izuzetno su retki slučajevi da se ljubav ugasi postepeno i da do rastanka dođe na civilizovan način. Uvek su tu svađe, uzajamna vređanja. Kako biti prijatelj s nekim ko nas je tako puno povredio?

Momo Kapor reče da posle ljubavi na kraju ne ostaje ništa. Kakva su vaša iskustva?

Ostaju sećanja, a od nas zavisi izbor, sećati se lepih trenutaka ili onih tužnih. Uz to, nikako ne smemo dozvoliti da ta sećanja utiču na naš dalji životni put.

Da li vam se desilo da naletite na neki blog, na nekog ko tako dobro piše, da ste se jednostavno zaljubili u njegov (njen) stil… 
Da li se može zaljubiti u stil pisanja? Može nam biti dopadljiv, da nam legne, da nas oduševi, ali zaljubljenost je nešto drugo.

Da li ste se ikad zbog ljubavi povukli, puštajući osobu da bude sretna sa nekim drugim, iako ste je vi istinski i duboko voleli?

Naravno, i to brzo, bez žaljenja i borbe. To je ljubav, želeti sreću i sve najbolje voljenoj osobi.

1018254ziqayvf5qd

Nominovala me i moja draga prijateljca, koja je to, moram se pohvaliti, na obostrano zadovoljsvo postala i u RL. Ne bih da ističem njene vrline, (njoj ne moram da se ulizujem :)), OljaKa i njen blog  http://odsvegaponesto-oljaka.blogspot.com/

Volite li ove leksikon igre?

Zabavne su, ali nisu lake ni jednostavne, ako poštujemo igrače, treba ih shvatiti odgovorno.

Zašto volite-ne volite ove leksikon igre?
Volim da saznam više o ljudima sa kojima komuniciram, a volim id a oni mene bolje upoznaju, kako se kaže: Da bi me više voleli J

Jeste li radoznali i ako jeste, zašto?

Zavisi na šta se radoznalost odnosi. Na primer, uopšte me ne zanima ko je došao komšinici u posetu, ali me zanima ako komšinici treba pomoć i podrška. Radoznala sam da saznam više o ljudima, ali samo ono što nije njihova intima.

Imate li svoju omiljenu izreku i koju?
Ranije sam imala : Idemo dalje, biće bolje. Godinama. Sada se omiljena izreka menja zavisno od okolnosti i raspoloženja, ali ipak ću izdvojiti: Sapienti sat! Naravno, nema veze sa odgovorima na pitanja.

Koči li vas neki strah i ako da, kako ga obuzdavate’

Nemam strahova kojih sam svesna, niti me neki strah koči. U stvari, ima jedan, ali me taj baš podstiče na akciju. Ne bojim se miševa 🙂

Jeste li do sad obišli bar 30 različitih mesta u svojoj zemlji?

Na žalost, ne, ali bih volela. Pri tom ne smatram obilaskom ako sam u neko mesto u prolazu svratila na kafu, za mene je obilazak da upoznam mesto, bar neke znamenitosti i neke ljude.

Imate li omiljenog strip junaka- ko je to?

Kao dete čitala sam stripove koji su izlazili u Politikinom zabavniku. Kasnije sam čitala zabavnik, ali sam stripove “preskakala”. Dakle, nemam omiljenog junaka. U stvari, postoji li strip o Kalimeru, ili samo crtani film?

Žalite li za propuštenim vremenima?

Što je prošlo ne vraća se, tako da ne žalim. Volela bih das am neke stvari učinila ili doživela drugačije, ali se to sada ne može promeniti, tako da je žaljenje gubitak energije uzalud.

Koja vas melodija-pesma, rastuži, a koja vam podigne raspoloženje?

Tu kod mene postoji fenomen, mnoge pesme me rastuže, čak i ako su radosne. Raspoloženje mi može popraviti, odnosno, više me smiriti duhovna i klasična muzika, ali ih ipak retko slušam.

Da niste to što jeste, šta biste bili?
Bila bih mudrija, manje saosećajna prema ljudima, bila bih slobodnija da reagujem kad me neko povredi ili vređa moju inteligenciju, a sada najčešće mira radi ćutim, a kad reagujem u retkim situacijama, ispadnem grbava i kriva ja. Pozdravljam sve one (nema ih puno) koji su prekinuli odnose sa mnom, izbrisali me iz kontakata, učinili su mi uslugu. Samo jednu osobu sam sama izbrisala, ali sam dugo čekala i dala joj više prilika. Pravi prijatelji to ne rade, pravi prijatelji umeju da vide svoje grešku i da razumeju, pravi prijatelji se ne postavljaju kao bezgrešni i sa visine. Pašće.

Šta radite u dokolici?
Do nedavno nisam znala da to postoji. Sada ima tih trenutaka, nije to dokolica, jer ja uvek imam planove da nešto radim. No, sve manje imam volje i energije.

1018254ziqayvf5qd

 

Nakon što sam objavila ovaj post, nominovala me i naša draga prijateljica, blogerka Andrea. Link ka njenom blogu: http://andrea-bosak.blog.hr

Pitanja i odgovori:

Volite li peči kolače i koje?

Nekada sam volela, jer volim da ih jedem. Sjajan izgovor, pravim za decu, a najviše potamanim ja. Dok njih dve, kad su bile jako male, govorile su da neće slatkiše koje ja pravim, već koji se kupuju. Onda su zavolele ledene kocke, čokoladne torte, pa sam to pravila. Već godinama izbegavam da pravim slatko, ponovo najviše zbog sebe i svog zdravlja. Sada ćerke prave same, pa me za rođendan dočeka torta koju su same napravile. Radost.

Volite li životinje?
Da! Odrasla sam kod babe i dede po majci, na selu, tamo je bilo svih domaćih životinja, a ja sam najviše volela konja. Sada imamo psa koji je glavni član porodice.

Da li ste ikada pomogli nekome kome je pomoć uistinu potrebna?
Verujem da jesam. No, to bi bolje drugi ljudi mogli da kažu o meni.

Jeste li gurman?

Da! Volim da jedem, ali baš ono što volim, a volim gotovo sve.
Zato sam evo skoro godinu dana na posebnom režimu ishrane i ne stiž4em da spremam za sebenešto posebno, već je to uvek najjednostavnije.
Kako reagirate kada vas netko neprestano provocira?
Zavisi ko! Ukoliko mogu, ignorišem, ne treba trošiti energiju na takve ljude. Ali, ako ne mogu da ignorišem, onda pokušam da porazgovaram. Najčešće ne uspeva. 

Da li ste iskreni prema drugim osobama?
Uvek. Ko laže, mora imati dobro pamćenje, a ja se ne mogu time smarati, a nisam ni vaspitana tako. No, uviđam da u današnja vremena, materijalno i finansijski bolje prolaze ljudi koji nisu iskreni. No, to je manje važno, važnije je samopoštovanje i korektan odnos sa ljudima, neka je to jedna jedina osoba na svetu.
Kako reagirate kada vam netko nanese bol (u duši)
Nisu mi svi ljudi iz okruženja jednako važni, pa je reakcija u skladu sa time. Praštam uvek, ali ako mogu, ne dajem toj osobi drugu šansu da me povredi.

Volite li svoju radnu sredinu?
Ne baš. Strašno su nam loši uslovi rada, pa se dešavalo da ljudi komentarišu: A kad ću ja kod sudije 🙂 Nema klime, preko zime nema grejanja, pa zbog grejanja na struju iskaču osigurači, onda se ne može raditi, skučen prostor, ne može se disati… No, to ima i neke prednosti, bar mi za velegradske uslove nije daleko. Uskoro se selimo u drugu zgradu, pa će uslovi biti bolji, ali će mi biti i puno dalje da odem na posao.

 

1018254ziqayvf5qd

Kao što sam napisala na početku, bilo je teško odabrati blogere, da bi učestvovalo što više blogera. Ja odabrah, pa kako ko želi što se učešća tiče 🙂

NanaOg    https://mojevirtualnopotkrovlje.wordpress.com

Mandrak    https://mandrak72.wordpress.com

Maki Stolić https://marijanastolic.wordpress.com/

Tetka Saveta https://tetkasaveta.wordpress.com/

Menadžerka u starkama  https://menadzerkaustarkama.wordpress.com/

Danijela https://unikatea.wordpress.com/

Jovana  https://princessofhandmade.wordpress.com/

Nataša  http://smiljeart.blogspot.com/

Milena   http://vilazvjezdana.blogspot.com/

Hana      http://cyberbosanka.me/

Zubarica  http://www.zubarica.com/

Branislav  https://branislav84bojcic.wordpress.com

 

1018254ziqayvf5qd

Moja pitanja

  1. Kako se osećate danas?
  2. Opišite neku situaciju kad ste osećali potpuni mir i zadovoljstvo.
  3. U kojim aktivnostima najviše uživate?
  4. Postoji li nešto što vas toliko ljuti da gubite kontrolu?
  5. Verujete li u horoskop. Zašto?
  6. Da li verujete u anđele i duhovne vodiče? Da li ste čitali nešto o tome?
  7. Šta biste menjali u svom životu, ako je moguće?
  8. Šta Vas sprečava da to učinite?
  9. Da li ste kupili i pročitali romane našeg blogera Dejana Zlatića? Preporučujem!
  10. Volite li životinje i imate li kućnog ljubimca? Ako imate, napišite par reči o njemu.
  11. Slobodno pitanje-šta Vas nisam pitala, a voleli bi da jesam. Pitanje i odgovor molim.

6 thoughts on “Dupli domaći zadatak plus još jedan

  1. Dopadaju mi se i tvoji odgovori i tvoja pitanja. Konkretno, jednostavno, otvoreno, a sve sa jednom dozom kulture i odmerenosti kako mislim i da dolikuje jednoj blogerskoj dami :OK: ❤ .

  2. Sve što si rekla, blisko mi je. Verovatno je to zato jer smo vaspitavane na takav način. Volim što sam takva, samo mi je ponekad krivo kad se nađem pored ljudi koji ne zaslužuju iskrenost i dobronamernost. 🙂

  3. Neno, ovo si ti; jednostavna, dobra, poštena duša. Ovi odgovori su meni rekli baš to i da znaš, mnogo mi se dopadaju, svi redom 😉

Затворено за коментаре.