PWzF3bRwuSh70SEz

Čudan naslov!

Davno beše kad me prijateljica pozvala da se pridružim sajtu BeeShaper.
Dopala mi se ideja, dopalo mi se i to što je sajt domaći, a osnivač jedna od najpoznatijijih blogerki Dragana Đermanović.
I tako, pridružila sam se. Nisam imala nikakva očekivanja. Davno je to bilo.
Nisam još shvatila ni kako to funkcioniše. No da se može zaraditi koja parica, to je izvesno.
Rade se merketingške kampanje, pa što više pridruživanja i što viđe klikova na link, to više parica.

Ne, ne verujte u šarene laže, dnevna zarada dvestaevra, šestoevra… Ovde se radi o malim paricama, za knjigu, karte za pozorište, nešto što ne možete uvek priuštiti. Naravno, možete kupiti šta želite.

Dakle, kliknite. Ukoliko kliknete, u moju kasicu pada jedan cent. A u vašoj duši osmeh.

http://bsvr.info/n6n4J5H-n985M
Hvala blogerke i blogeri.

Da vas nagradim, pogledajte moje delo, tkano na razboju uz pouke moje nane Zlate o kojoj sam pisala ovde . Tapiserija je tkana za vreme jednog zimskog raspusta dok sam bila gimnazijalka.
Bila sam u Čačku kod mame i fotografisala, ona ga čuva na svom zidu u svojoj sobi 🙂

?????????????

O boravku u Čačku u sledećem postu.

Umesto misli dana, pitanje! Nije upućeno blogerima. Pitanjem su preštampani čačanski pločnici.
Šta mislite, kome je upućeno i ima li odgovora?

20150907_130808.jpg Broj 1

10 thoughts on “PWzF3bRwuSh70SEz

  1. Марио Варгас Љоса у свом првом роману описује неку казну која се упражњава у Перуанској војној ђколи, тамо негде педесетих-шездесетих година прошлог века. Казна се зове “прав угао“, зато што кадет-ученик савија труп тако да са ногама формира прав угао, како би га претпостављени или неко други кога он одреди шутнуо у тур. Моје је мишљење да ови нису нормални, већ да се налазе у правом углу…

    • Hvala svima! Moja želja je da se klikne na link, a niko nije kliknuo na link. No, tako mi i treba kad mešam babe i žabe 😀

      • Hvala Tanja! Mene obavestili da nije bilo klikova sa blogova. Iskreno, ne znam za drugi link, ovaj je trebalo da vodi na tekst o domenima.

Затворено за коментаре.