Taj predivni šareni svet dekupaža

lettersfromhelen

Dekupaž (decoupage) me je zapravo skroz opčinio i shvatila sam da je možda negde i “on mene pronašao”, krenulo je kao hobi – od prvih pokušaja sa teglicama, flašama, pa preko nekih dostupnih starih predmeta koje su dobile novo ruho: dečije sanke, korpice, stare kutije za nakit i ofingeri…videla sam da mi ide od ruke i pokušala sa pravim repromaterijalom.  Nisam se ni u jednom trenutku pokajala, otvorio mi se sasvim novi, prelepi svet gde sam sebe mogla da iskažem…Često sam puna ideja da nekada se i noću probudim da zapišem ili iscrtam detalje, kako bi nešto moglo da se uradi, da mi ujutru ta ideja negde ne bi “iskliznula i nestala”. Često sam i nestrpljiva, jer nemam uvek dovoljno vremena za realizaciju svega što mi je u glavi. U međuvremenu sam preko Facebook-a pronašla nekoliko grupa za dekupaž i već mesecima uživam u druženju sa mnogim divnim kreativnim ženama:…

View original post 552 more words