Blog-zašto, kako i do kada!

Eto nama prilike da se bolje upoznamo kroz novu blogersku igricu.
Nisam sigurna da mogu biti originalna, a da budem bolja od ostalih, nije mi ni želja ni namera. Nisam za to ni sposobna, znam koje su mi mogućnosti i gde mi je mesto 🙂

Ja sam odabrala blogere koji će, ukoliko to žele, pisati na ovu temu.
Naravno, poziv je otvoren za sve koji žele da pišu, čak iako nema njihovog imana u nominacijama.

Marija

Nina (uvek me zanimalo kako dolazite do svih proizvoda o kojima pišete :))

Zoja

Cy3a

Maxicka

1018254ziqayvf5qd
Zašto ljudi pišu blog?
Nemam pojma!
Svaki bloger ima neki svoj razlog. Najčešće je to ljubav prema pisanju ili nekim drugim sverama interesovanja i želja da se to podeli sa drugima.
Naša večita potreba da pripadamo društvu, da ne budemo usamljeni.

Konkretno, mogu samo o sebi da pišem. Nakon preseljenja iz malog gradića, gde se kod komšija ulazilo bez kucanja, u velegradu mi je bilo teško da se naviknam da je nekim komšijama teško i da pozdrave komšiju, a o ispijanju kafe uz razgovor da ne govorim. Veliki grad guta vreme, sve je daleko, pa su manje mogućnosti susretanja u svakodnevnom životu sa ljudima koji su nam bliski.
Ono što mi je nedostajalo u svakodnevici, našla sam na netu.

computer-shaking-hands

Kako sam počela da pišem blog?

Duga je to priča.
Pre oko trideset godina, sasvim slučajno,otkrila sam umešnost pravljenja slika od presovanog cveća.
Kad sam uplovila u internet vode, prvo me zanimalo kako se to radi u velikom kreatvnom svetu. Tako sam otkrila Mrežu kreativnih ljudi, gde sam srela prvu net prijateljicu.

Ubrzo zatim, registrovala sam se na forum Sam svoj majstor, prijateljstva tamo stečena i to uživo, traju i sada, a onda su se pojavili neki drugi forumi, posvećeni kreativnom radu i forumi raznovrsnih sadržaja. Jedno vreme sam bila istovremeno aktivna na više foruma. Na jednom od njih, bila je tema o blogovima, pa sam tako i ja napravila blog, 23.09.2008.godine.
Tu se otvorio čarobni svet kreativnih radova, prijateljstava, razmene saveta, razmene radova. Mogla bih da pišem seriju postova o divnim ljudima i doživljajima iz tog vremena. Naravno, odmah sam poželela da o svim blogerima saznam više, pa je sledeći korak bio fejsbuk.
Krug mojih net poznanstava se širio, a počela sam neke od njih da upoznajem lično. Prva osoba koju sam upoznala uživo, a i danas smo u kontaktu, uz, nadam se, obostranu naklonost je Danijela. Dalje sam gradila nova net poznanstva, neka su spontano nestajala :(, a najdragocenije je što sam uživo upoznala i stekla divne prijatelje.

Učila sam!
Učila sam nove kreativne tehnike, učila sam da negujem prijateljstva, učila sam da kao osoba rastem. I dalje učim, i dalje otkrivam nove blogove i njihove autore.

Pre par godina, poželela sam da svoje kreativne radove i svoje misli i osećanja delim sa više ljudi, pa sam napravila ovaj blog.
Ono što mi je najdraže je upoznavanje sa divnim ljudima. Vraćaju mi veru u ljudskost i dobrotu.
Nije nužno da čine za mene neke krupne stvari. Topla reč, dobar savet, razumevanje, to vredi mnogo više.
Drugi razlog je želja da podelim sa publikom svoje kreativne radove. Prija mi pohvala, zašto kriti. S druge strane, svaki kreativac želi da neki svoj rad proda. Kupovina je najbolje priznanje. Kupujući unikatan ručni rad, pomažete kreativcima da se i dalje bave svojim hobijima.
unnamed (2)

Šta me svih ovih godina i dalje drži u blogerskom svetu?

Uh, za svaku kritiku, ja puno vremena provodim na netu. Nisu to samo blogovi i fejs, tu su i druge društvene mreže, portali.
Priznajem, dešavalo mi se da poželim da nekoliko dana ne uključujem raćunar.
Nisam izdržala.
U blogerskom svetu me i dalje drži pre svega radoznalost.
Šta li je novo objavljeno na blogu koji pratim, ima li novih zanimljivih blogova koje treba podržati na početku, šta je novo napravila moja prijateljica kreativka, kakve su reakcije na članak koji mi se dopao, ima li neki novi tutorijal za novu tehniku kreativnog rada, kome je danas rođendan? Kakve su reakcije na moj novi post i moj novi rad? Radoznalost neće nikada nestati, tako da ću ja uvek ovde biti.

Dakle, vezala sam se za ljude. Dragi su mi, zanimaju me njihovi tekstovi, radovi i sve što dele u javnosti.

Nemam velike ambicije.
Želim da se i dalje družim, da stvaram lepe radove, želim da pripadam društvu sebi sličnih. Želim da uživo upoznam ljude sa kojima najviše komuniciram u ovom svetu, žalim sve da vas upoznam i da vas zagrlim.
Malo li je?

Na kraju svima zahvaljujem od sveg srca. Hvala vam što pratite moje blogove, što komentarišete, što me nesebično savetujete, što mi pomažete da budem bolja osoba.
Hvala!

friendship-39

18 thoughts on “Blog-zašto, kako i do kada!

  1. Hvala! Kao što rekoh svako je na neki svoj način ušao u ovaj svet i u njemu ostaje. Tako je i tvoja priča jedan poseban ugao i uživala sam čitajući!

  2. I meni je baš prijao ovaj post 🙂 Kreativna si i ja ti na tom daru zavidim, ali pozitivno 🙂 Mislim da ne bi bilo loše da napraviš poseban blog ili stranicu na FB i da tamo izlažeš svoje radove, da bude baš pravi komercijalni sajt.

    • Draga, imam poseban blog, mnogo stariji od ovog, imam i stranicu na FB.
      Hvala što ceniš moje radove.
      I ja se divim tvom umeću da ozbiljne priče prikažeš sa humorom.

      • Nemam FB a ovaj iz 2008. mislim da nije komercijalni. Znaš ono… kutija/flaša/rokovnik/sveska pa TRAS cena 🙂 I ništa drugo, samo fotke i cene, dobro ime sajta da privuče pažnju i to je to.

  3. Neki dar je, kažu stari ljudi, od Boga dat. Eto, ti imaš jedan ključni, možda, i mnogo drugih darova pa i taj da veoma lepo pišeš sve na ovom svom blogu što mene vrlo relaksira. Hvala Neno.

  4. Нено, дај ми дан-два па ћу урадити домаћи. Не постизавам ово за нет од оног уживо (а ово уживо ми је много драже 😉 )

  5. Citajuci pocetak posta, mislila sam da cu procitati zaista nesto sto sam vec procitala u nekom od tekstovi iz ove igrice, medjutim, desilo se bas suprotno! Originalno, drugacije i sa mnogo duse tako da je cilj igrice da se bolje upoznamo, postignut! Lijep pozdrav 🙂

  6. I meni je prijao ovaj post, nekako na vrlo sličan način razmišljam… Kroz sve što radim trudim se da ostanem normalna i dobra osoba. Bavim se fotografijom 15-tak godina, pišem putopise, kratke priče i anegdote više od 10 godina i bavim se dekupažom skoro godinu dana. Sve me to ispunjava i ulepšava moj svet… 🙂

  7. Повратни пинг: о блоговању из мог угла | cy3a

  8. Повратни пинг: Blog-zašto, kako i do kada! | Балканска правила

Затворено за коментаре.