Teglice

Već sam pisala da nemam odvojen prostor za rad. Kad radim bilo šta od svojih radova, napravim kreativni nered u stanu, ili preko leta, na terasi.

Kad radim dekupaž, iznesem boje, četkice, posudice za boje, salvete, sličice i krenem prvo od prajmera ili podloge, pa redom.
Dok se jedan predmet suši, bojim sledeći. Obično, zbog tog nereda, radim više predmeta odjednom, pa je u stanu nered desetak dana, a onda sve konačno raspremim do sledeće partije radova.
Koristim tu priliku da uredim neku teglicu i bocu. Skupljam ih od različite ambalaže i dajem im novi izgled.
U ovom postu pokazaću vam teglice koje sam nedavno radila i jednu bocu.
Uživam dok radim, a radim polako i precizno, u žurbi se često pogreši, pa se mora šmirglati i iznova raditi, te bi žurba donela samo dodatni posao.

Ove sam teglice radila u paru, jer sam imala dve iste. Poklonjene su za slavu. Domaćici su se više dopale od kafe i pića, uostalom, kafe i pića su domaćini tom prilikom dobili od svih gostiju 🙂

Teglice 1
Još jedan par teglica. Zgodne su za za začine ili bilo kakve sitnice.

Žute teglice

Ove sam radila pojedinačno, nisam imala par istih.

Teglica P      Teglica L     Teglica Z

Boce se mogu raditi, kao uostalom i tegle, sa mnogo više detalja, ukrasa, može se dodati čipka, cvetići od platna, ljuske od jaja, mogu biti nakinđurene kao princeze, obučene u razne odore i doterane kombinovanjem više tehnika i motiva.
No, ja sam pristalica pravila „manje je više“, te volim jednostavnost. Po nekad je teže uraditi nešto jednostavno, jer se tu greške ne mogu prikriti.
Ova boca je kraljica među svim bocama koje sam radila, zbog simpatičnog motiva,  jer ja mnogo volim pse. Motiv je sa paprine maramice,  koja ima četiri sloja, a samo jedan se koristi. Dakle, tanja je i nežnija od salvete.

Boca s kucama
Osim motiva, malo braon patine i kanapa su svi ukrasi. Deteline-srca su urađene šablonom koji sam sama napravila.
Bocu možete napuniti nekim domaćim voćnim sokom ili pićem, bila bi savršen poklon za svaku priliku.

Za danas bi to bilo sve.

Želim vam prijatan dan i još bolje naredne dane.

Misao dana:

Vino je večan dokaz da nas Bog voli i da želi da nas vidi srećne. Bendžamin Frenklin

7 thoughts on “Teglice

Затворено за коментаре.