Malo truda – puno radosti

Nije bilo tako davno kad je Miljana ponudila knjige na poklon blogerima koji ih žele.
Želela sam, naravno, knjiga nikad dosta, a i ja volim da poklanjam.
I tako, posle dužih neuspešnih dogovaranja da se sretnemo, što nam, na žalost nije uspelo jer su nam obaveze u različito vreme, dogovorile smo se da poklone razmenimo poštom.
Uklopile smo se sjajno: Miljana je danas dobila moj paketić, a ja sam kod kuće zatekla poklon koji mi je ona poslala.
Bila sam umorna, stigla sam kući tek oko sedam, ali je sav umor nestao kad sam videla šta mi je sve lepo spakovala.
Evo, da vidite i vi:

20160524_191927.jpg  1

20160524_192002.jpg  3

20160524_192027.jpg 4

Verujem da je Miljana napravila ovaj divan rajf i minđuše.

5

Uputstvo za upotrebu čaja, rukom napravljeno i zapisano – čaj se mora probati.

67

Posveta na knjizi

Naravno da sam se puno obradovala i da jedva čekam da pročitam knjigu.
I tako kako Miljana preporučuje, uživaću!
Moj poklon – to su neki radovi koje niko nije hteo, eto čekali su da ih se oslobodim na najlepši način 😀
Svratite na blog „Moji mali svetovi“ ako već niste, ima jako lepih i zanimljivih postova u više kategorija.

Misao dana: Podeljena radost je udvostrucena radost.
(Goethe)

 

 

 

6 thoughts on “Malo truda – puno radosti

  1. Baš mi je drago što smo se sinhronizovale. 🙂 I u slanju poklona, i u pogađanju žice. Moj tekst stiže za par dana, kad malo slegnu utisci.
    Nakit kupujem od uličnih prodavaca, to sam i želela da napišem u narednom tekstu, da ljudi ne steknu pogrešnu predstavu. Ono što pravim sama još uvek nije za javnost. Ali, kada bude bilo, odmah ide na blog!

  2. Повратни пинг: #proširisvet 2 – Moji mali svetovi

Затворено за коментаре.