Opet radovanje – moj stan skladište ili izložba?

Ne, nije naš stan mali, a ni preveliki, taman!
Jeste da u periferijskom naselju košta kao dva na Dorćolu, ali neću opet o tome…stambeni kredit, CHF, banke zelenaške, bla, bla, bla…
Radi se o tome da u stanu nema kutka za moje kreativne radove.
Tako, moja garderoba se gužva, jer su ispod kutije sa raznim nužnim i veoma važnim sitnicama.
Da bi uzeo knjigu sa police regala, prvo moraš skloniti neke boce, tegle, kutijice i ostale radove u koje sam utkala slobodno vreme, a i puno ljubavi.
Nije mi to dovoljno, pa sam i ćerki uzurpirala deo ormarića, tu su mi boje.
I sve tako slično, da ne dužim, uglavnom, gde se okreneš, naletećeš na neku zaboravljenu četkicu, sunđer za nanošenje boje, prazne tegle koje čekaju red za preuređivanje ili na gotove radove raznih sorti, od boca do slika od presovanog cveća.
Ne, ja to ne smem da slikam i pokažem ovde.
I, šta se dalje dešava, kad me onako uhvati kreativni zanos (brzo me prođe, ali što započnem, moram da završim)?
Zauzmem terasu ako nije previše vruće, uglavnom u prepodnevnim časovima. Onda trčkam od terase do kupatila da bih redovno prala pribor, iako imam posudu s vodom da spustim četku, na primer,ali ne preporučuje se da tako dugo stoji.
Ili trpezarijski sto!
E, to mi je posebno zadovoljstvo!
Kad dođe vreme obroku, sklanjam sa stola nered, gde stignem, na kafe stočić, na komodu, čak i na pod (sreća te je Lenon dobar i ništa ne dira), pa čim se ručak u tom haosu završi, žurim da nastavim sa radom.
U takvim uslovima započem više radova odjednom, kad je haos, neka je u fulu.
O, desi se da mi se malo i smuči, odjednom počenem da grešim, nesigurna mi ruka…tada sve ostavim i uzmem knjigu.
Moji već navikli, i ne pitaju kad će se stan vratiti u koliko – toliko normalno stanje. Muž, koji voli da na kraju lakira, daje svoj doprinossav je važan kad to radi ili kad može da vrati šarkice, usuđuje se da diskretno pita: „Treba li nešto da se lakira?“ To u stvari znači: „Kad završavaš sa ovim da ne gledam nered oko sebe!“
Jeste da on najviše gleda televiziju, koju ja ne trpim.
Ali, pošteno, veoma je pedantan, što mu baš i nije neka prednost: „Samo ja se u ovoj kući setim da obrišem prašinu sa televizora!“ Hmmm, pa samo ti ga i gledaš.
I tako, eto, više ne znam šta sam htela!
Završila se ova faza radova, kao da sam u najmanju ruku krečila stan, ako ne i rušila neki zid radi boljeg rasporeda.
Uglavnom, sad imam ovde čime da se pohvalim, jer se veoma radujem što su mi radovi dobri i što sam zadovoljna.
Radujem se, a sledećeg meseca ide sledeća tura, imam neko venčanje, a ništa od ovoga što sam radila ovih dana ne odgovara…eto nama novog kreativnog nereda.
Radujem se i što sutra putujem malo u zavičaj, na žalost kratko, ali biće slatko i lepo.
A da li bi da vidite neki rad?

 

IMG_20160815_201901.jpg bela

IMG_20160815_201917.jpg bela

IMG_20160815_202214.jpg siva

Ostajte zdravo! I čitamo se, malo sa telefona, mada ja tu stalno nešto zabrljam 🙂

9 thoughts on “Opet radovanje – moj stan skladište ili izložba?

  1. Bas lepo sto se bavis kreativnim radom. Jsko su lepi.
    Moj stan je jako mali i zato je prepun fotki moje dece, unucica, sitnica sa raznih putovanja, da ne mogu prst spustiti na podlogu a da nesto ne zakacim.
    I ja sam se bavila iscrtavanjem unukine haljine, koju je umazala cokoladnim sladoledom. Ispala je jako slatka. Moj komp je mrtav hladan, a sa tel ne mogu da postavljsam fotke iz galerije. Bar ja ne znam.

  2. Lepi i pedantni radovi. Trebalo bi ih proslediti u prodavnicu, gde bi najverovatnije našli svog vlasnika. Na policama za knjige ne vide oni koje bi možda voleli da poseduju ovakve kutije ili druge radove koje imaš. U mom malom gradu ima dve prodavnice za takve proizvode, prepostavljam da ih u Beogradu ima više. Teško je odvojiti se od svoje „dece“ ali ima višestruki efekat, a doćiće novi radovi 🙂

  3. Potpuno te razumem.Ja,istina,imam svoj radni prostor na potkrovlju ali što voooolim da sidjem u dnevni boravak i napravim krš…:)

  4. Divan post, prepoznali smo se mnogi u njemu, ali ako mora da bude nered da bi nastali tvoji divni radovi, onda ja glasam za nered.
    Pozdrav,
    Bojana

  5. Pozdrav draga Nena, na onom blogu nisam mogla ostaviti komentar, zato eto me tu, dajmo si truda da se opet okupimo, inače meni je drago kad mi se ostavi i komentar samo ime. radovi su lijepi. Puno pozdrava. Loredana. Loredana.

  6. Neka je i nered, ako u njemu nastaju ovako divni radovi 🙂 Imaš zlatne ruke, da su mi samo dva, tri prsta tvoja. LP

Затворено за коментаре.